העגלה ריקה

איסוף מוצר ישן מבית הלקוח

בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי התשע”ב 2012 (סעיפים 30 א’- 30 ג’), הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת, לרבות בכמות או במשקל.

יש לתאם מראש את פינוי המוצר הישן. המוצר הישן יימסר על ידך למוביל שיספק לך את המוצר שרכשת ויועבר על ידינו למחזור מוכר או שימוש חוזר.

לפני פינוי המכשיר הישן, יש לנתקו מכל חיבור לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.

במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאית תדיראן/המוביל לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017: כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי); וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).

לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.

חוק איסוף ופינוי מוצר חשמלי מתייחס רק למוצר, ציוד או מכשיר המיועד לפעול באמצעות זרם חשמלי או שדה אלקטרומגנט, ומשכך לא יתבצע פינוי של מוצרים שאינם חשמליים, לרבות מוצרי גז.

בהתאם לחוק (סעיף 30 ד'), אין חובת איסוף לציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי או סוללות ומצברים ניידים, כל עוד קיימת דרך יעילה אחרת. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ. מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאיhttps://mai.org.il/ .

בהתאם לחוק (סעיף 30 ה'), תדיראן/המוביל רשאים שלא לקבל/לפנות מוצרים שעלולים ליצור סיכון בריאותי או בטיחותי.

 

✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג