העגלה ריקה

תקנון אחריות מוגבלת על מקררים

{תאריך עדכון אחרון 19.06.2025}

תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ (להלן: "תדיראן" ו/או "החברה") מברכת אתכם על רכישת מקרר המשווק על ידי החברה ומאחלת לכם שימוש נעים וארוך שנים במקרר.

1. כללי

1.1. תקנון זה מפרט את התנאים וההסדרים החלים על השירותים לקבלת אחריות מוגבלת (כהגדרת מונח זה להלן) על המקררים המשתתפים, כהגדרתם להלן. רישומך לשירותים (כהגדרת מונח זה להלן) מעידים על הסכמתך המפורשת והמלאה לתנאי התקנון.

1.2. האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים ולגברים כאחד.

1.3. כותרות הסעיפים הנן לשם הנוחות בלבד ולא תשמשנה לפרשנות התקנון.

1.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות ותהא רשאית לעדכן את תנאי תקנון זה בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין.

1.5. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

2. הגדרות

למונחים הבאים תהיה המשמעות הרשומה בצדם, אלא אם נכתב במפורש אחרת:

2.1. "התקנון" – מסמך זה.
2.2. "המקררים המשתתפים ו/או המקרר" – כל דגמי המקררים המפורטים בנספח א' לתקנון זה.
2.3. "הלקוח" ו/או "הלקוחות"  – כל אדם פרטי שירכוש את המקרר לשימוש ביתי בלבד.
2.4. "השירותים" – מתן אחריות נוספת מוגבלת על ידי החברה, על מדחס המקרר בלבד, לתקופה של תשע (9) שנים החל מתום שנת האחריות המלאה עפ"י דין, וזאת בכפוף לתשלום תמורת האחריות המוגבלת (כהגדרת מונח זה להלן) וליתר תנאי תקנון זה.
2.5. "אחריות מלאה עפ"י דין" – אחריות למקרר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על תקנותיו, לתקופה של שנה מיום מסירת המקרר לידי הלקוח, הכל כמפורט בתעודת האחריות המקורית.
2.6. "תמורת האחריות המוגבלת" – תשלום חד-פעמי בסך של 99 ש"ח (כולל מע"מ), אשר ישולם בעת ההרשמה לשירותים כתנאי לקבלתם.
2.7. "משווקים ואתרי סחר מורשים"-  רשימת המשווקים ואתרי הסחר המורשים מטעם החברה כמפורט בכתובת הבאה: https://www.tadiran-group.co.il/blog/about1/suppliers כפי שתתעדכן מעת לעת.
2.8. "תעודת האחריות המקורית" – תעודת האחריות המצורפת למקרר.

3. השירותים

לקוח אשר רכש מקררמהחברה ו/או מהמשווקים ואתרי הסחר המורשים ועומד בהוראות תקנון זה, יהיה זכאי לרכוש אחריות נוספת מוגבלת על מדחס המקרר בלבד, לתקופה של תשע שנים שתחילתן בתום שנת האחריות המלאה עפ"י דין, זאת בתמורה לתשלום תמורת האחריות הנוספת (להלן: "תקופת האחריות המוגבלת"). תנאי האחריות בתקופת האחריות המוגבלת, יהיו כמפורט בסעיף 5 להלן.

4. הרישום לשירותים והפעלת האחריות הנוספת

4.1. על הלקוח להירשם לשירותים ולעדכן את החברה בפרטיו (כגון שם מלא, כתובת, מספר טלפון ועוד) ופרטי המקרר שרכש בתוך 60 ימים ממועד רכישת המקרר, באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות של  החברה, בטלפון 1700-700-946 ו/או בוואטסאפ 054-1466491.
4.2. לאחר השלמת הרישום לשירותים, תישלח ללקוח הודעה בדואר אלקטרוני או באמצעי דיוור אחר, אשר במסגרתה יצוין מועד תחילת תקופת האחריות המוגבלת ומועד סיומה.

4.3. מובהר כי לקוח שהוא לא אדם פרטי ו/או לקוח אשר רכש את המקרר לשימוש עסקי (למשל, לשם התקנתו בבית עסק) ו/או לקוח אשר רכש מקרר שלא מהמשווקים ואתרי הסחר או מהחברה,  לא יהיה זכאי לקבל את השירותים, וזאת גם אם הוא השלים את הרישום וקיבל אסמכתה מהחברה בדבר מתן האחריות המוגבלת.

5. תנאי האחריות המוגבלת

5.1. במהלך תקופת האחריות המוגבלת, תחול אחריות החברה על המדחס בלבד, וזאת לתקופה של תשע (9) שנים מתום שנת האחריות המלאה עפ"י דין, ובכפוף לתשלום תמורת האחריות הנוספת. החברה לא תישא באחריות לכל תקלה או ליקוי אחר במקרר שאינם נוגעים למדחס.

5.2. החברה שומרת על זכותה לעדכן ולעשות שינויים ברשימת דגמי המקררים המפורטים בנספח א' לתקנון זה מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי ברשימת הדגמים כאמור ייכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר החברה.

5.3. למען הסר ספק, תנאי האחריות המוגבלת, לרבות משך האחריות הנוספת וסייגיה, יקבעו בהתאם לתנאים שפורסמו באתר החברה במועד רכישת המקרר, ולא לפי מועד הרישום לשירותים. על הלקוח להתעדכן בתנאי האחריות המוגבלת, המפורטים בתקנון זה, במועד רכישת המקרר.

5.4. מובהר, כי החברה לא תהיה אחראית לנזקים ו/או הפסדים, ישירים ו/או עקיפים, העלולים להיגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה מהשימוש במקרר ו/או כתוצאה מאי פעולתו ו/או כתוצאה ממתן השירותים על ידי החברה בתקופת האחריות המוגבלת, הכל בכפוף לכל דין.

6. שונות

6.1. החברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לכל טעות או תקלה או שיבוש או אירוע שאינו תלוי בחברה בגינם לא מימש הלקוח את זכאותו לקבלת השירותים.

6.2. לא ניתן יהיה להחליף ו/או להמיר את השירותים בכל הטבה אחרת ו/או במזומן ו/או בכל אופן אחר ו/או לקבל זיכוי מהחברה.

6.3. לקוח אשר לא יעדכן את החברה בפרטיו בתוך 60 יום ממועד רכישת המקרר כמפורט בסעיף 4 לעיל, לא יהיה זכאי לאחריות מוגבלת על המקרר וכל שירות ותיקון שיינתן לו על ידי החברה ממועד תום תקופת האחריות המלאה עפ"י דין, יחויב בתשלום לפי מחירון החברה התקף באותה עת.

7. דין וסמכות שיפוט

הדין החל על תקנון זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבית המשפט המוסמכים במחוז תל אביב ובמחוז מרכז בלבד.

ראו נספח א' לתקנון >>

ייעוץבבחירתמזגן
יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג