קטגוריית שירות ותחזוקה - לאחר הפעלת Tadiran SAFE

שירות ואחריות למערכת Tadiran SAFE >>

שירות לאחר הפעלת Tadiran SAFE >>

תחזוקת מערכת Tadiran SAFE >>

 

כמערכת אוורור וסינון אב"כ מתקדמת Tadiran SAFE שרכשתםנועדה לספק לכם הגנה מקיפה בשעת חירום ולכן יש להפעילה רק במקרה של מתקפת אב"כ
ורק לאחר קבלת הנחיה לכך מפורשת מפיקוד העורף.
לאחר שנתקבלה הוראת פיקוד העורף לפתוח את פקקי מסנן האב"כ יש להפעיל את Tadiran SAFE במצב סינון כדי לאפשר חדירת אוויר נקי מאבק,
פיח וחומרים רעילים אחרים אל תוך הממ"ד.

 

במידה ופתחתם את המסנן אנחנו ממליצים לפנות אלינו תוך שנה ממועד פתיחתו על מנת לבדוק את כשירותו ותקינותו.

במסגרת השירות הייחודי שקבוצת תדיראן מעניקה ללקוחותיה,לאחר הפעלת Tadiran SAFE בשעת חירום, טכנאי שירות יגיע לביתכם, 

יערוך בדיקה מקיפה של מכלול רכיבי המערכת ותקינותם, לרבות המצבר, המסנן, המפוח, שסתומי ההדף ועוד...

כמו כן, טכנאי השירות ישקול את המסנן כדי לבחון שמא חל שינוי כלשהו במשקלו אשר מעיד על ספיגת מים ויפעיל את המערכת כדי לבדוק שהיא אכן תקינה ומתפקדת

כראוי וכי רמת אטימות הממ"ד עומדת בדרישות התקן.

 

חשוב לדעת!

אסור בתכלית האיסור לגעת במסנן שספח חומרי אב"כ מסוכנים ויש לאפסנו במחוץ להישג ידם של ילדים ומבוגרים ולהחליפו בהקדם האפשרי מיד לאחר החזרה לשגרה.

במקרה של תרחיש אב"כ צוותים ייעודיים של מערכת הביטחון אמורים להגיע אל ביתכם מיד בתום המתקפה, לאסוף את כל המסננים שספחו חומרים רעילים ולהחליפם בחדשים.

 

 

לייעוץ ומידע נוסף נציגי חטיבת מערכות אב"כ 
של תדיראן תמיד לשירותך

054-4605256